Bicla.ro pe Twitter Bicla.ro pe Facebook Trimite-ne un e-mail

Suporţi bicicleta pe maşină?

Publicat la 27 aprilie 2011 de George Hari Popescu

Există trei variante principale de transportare a bicicletei cu maşina, aflăm de pe blog-ul Aventuria:

  • fixare pe plafon, pe barele transversale
  • fixare pe cîrligul de remorcare
  • fixare pe hayon sau portbagajul maşinii

Cea mai practică variantă rămîne cea cu fixare pe plafon, deoarece poţi monta acolo mai multe suporturi, poţi combina suporturile cu alte echipamente şi se montează şi se demontează uşor.

Iată trei modele de suport Thule, testate pentru impact şi certificate TUV:

  1. THULE ProRide 591 poate fi închiriat de la Aventuria de mult timp. Fixarea se face printr-o cîrjă care se strînge pe cadrul bicicletei.
  2. THULE FreeRide 532 este varianta îmbunătăţită a modelului 530 din punct de vedere al aspectului şi al îmbinării componentelor. Este un suport robust, rezistent.
  3. Thule OutRide 561 este pentru cei ce doresc să fixeze bicicleta în furca din faţă, după demontarea roţii.. Este varianta recomandată pentru biciclete cu cadru sensibil, cum ar fi cele din carbon.
Foto deschidere: SG Petch

Categorii: Shopping

Tag-uri: , ,

2 Răspunsuri la “Suporţi bicicleta pe maşină?”

  1. Alex says:

    Offtopic – Cei de la Aventuria fac treabă bună de ceva vreme… cred că-s printre puținii care știu “cu ce se mănâncă” fiecare produs pe care-l închiriază/vând.
    On topic – Suportul trebuie ales în primul rând în funcție de tipul mașinii și stilul de condus. Pentru că dacă ai un SUV și-ți iei un suport cu fixare pe plafon iar tu ai sub 1,70m… vei constata că e o adevărată provocare să-ți pui bicla pe mașină. Ca să nu mai zic de senzația încercată atunci când mai bate și vântul.
    Pe de altă parte, de cele mai multe ori, diferențele de preț sunt justificate prin calitatea prinderilor și rezistența la viteze mari. Mi-a fost dat să văd pe autostradă o bicicletă zburând de pe o mașină. Nu-i o imagine plăcută.

    • AlexD says:

      Off-topic, multumim pentru aprecieri!
      On-topic:
      - stilul de condus: exceptand cativa suporti ce se monteaza pe carlig si au limita de 110km/h, toti suportii sunt recomandati la maxim 130km/h, fie ca se monteaza pe plafon, hayon sau carlig. Se recomanda insa viteza foarte redusa la mersul in teren accidentat sau la trecerea peste speed-bumps la anumiti suporti (cel pe roata de rezerva si unele pe carlig, de ex)
      - inaltimea masinii: absolut, e greu uneori si pe o masina joasa sa pui bicicleta pe suportul pozitionat pe mijlocul masinii; de-asta recomandam calduros ProRide, nu ai cum sa scapi bicicleta peste masina daca te dezechilibrezi sau iti aluneca piciorul pe pragul usii;
      - calitatea materialelor si prinderilor e foarte importanta intr-adecvar, trebuie sa marturisesc ca ProRide a fost testat la 160km/h de cativa clienti mai “sportivi” iar cateva portbagaje au “vazut” 200 km/h.


Trackbacks / Pingbacks

Scrie un răspuns

Evenimente viitoare


Categorii

Arhiva

ceasuri online