Fițe există în orice domeniu, iar bicicletele n-au scăpat de interesul caselor de modă.
Ralph Lauren, Missoni și Kate Spade sunt cîteva firme are au reperat un potențial de piață nouă în comunitatea bicicliștilor urbani.
Missoni a lansat o bicicletă de 400 dolari, care a fost promovată pe Twitter de Jessica Alba și care s-a vîndut foarte bine, ajungînd pe Ebay la 1.280 de dolari.
Companiile amintite sunt fericite că bicicletele care poartă logo-urile lor sunt ușor de fabricat și devin panouri publicitare în mișcare.
Luna aceasta, Ralph Lauren va scoate pe piață o ediție limitată a unei biciclete ce va costa 2.200 de dolari. Va avea două viteze, șa din piele și multe fițe. Cu ocazia lansării, va fi organizată o plimbare în costum la New York.
Kate Speed a încheiat un parteneriat cu Adeline Adeline pentru a oferi o bicicletă pentru femei cu o singură viteză și genți speciale.
Abia așteptăm să vedem aceste biciclete scumpe (asamblate în China) și în București. Așteptăm deci primăvara.