14 Responses

  1. cabral
    cabral at |

    A venit un simpatic domn, din om in om, si ne-a spus ca semnaturile se aduna la limuzina. M-am conformat, dar degeaba…

  2. gadjodillo
    gadjodillo at |

    Am citit manifestul şi m-am gîndit că, într-un fel, e un fel de instigare. Păcat că Bucureștiul e de așa fel construit, încît străzile cele mai faine – de fapt, zonele cele mai faine – nu suportă lărgiri ale carosabilului sau benzi speciale pentru nimic. Iar în rest, aproape că nu contează. Chestia cu adevărat bună care s-ar putea întîmpla e să crească prețul la benzină în așa hal, încît mașinile în circulație să scadă în așa fel încît să putem umbla cu bicicletele pe orice bandă.
    Și acum, întrebarea încuietoare: bicicliștii nu au voie pe benzile de mașini? Că discuțiile ultimelor zile mă fac să mă îndoiesc de ce credeam eu că știu.

    1. Eduard
      Eduard at |

      Nu e nevoie sa se largeasca carosabilul, e nevoie sa se micsoreze spatiul acordat automobilelor in oras; si atunci o sa fie loc si pentru pietoni si pentru biciclisti.

    2. mitza biciclista
      mitza biciclista at |

      In Viena strazile au fost construite pe vremea cind nu se auzise de bicicleta si, totusi, s-au gasit solutii.

  3. luiza
    luiza at |

    Suntem o societate capitalist primitiva care se inchina la zeul automobila. masina are prioritate la organizare de santier, reprataii starzi, dizlocari.. nu intereseaza pe unde merge pietonul, cum traverseaza in noua configuratie. politia ridica din umeri, “daca nu au unde sa parcheze” sa , daca

  4. Taxe urbane care pot face bine | Bicla.ro – pentru bicicliştii urbani amatori

    […] nu fac parte dintre ele. În plus, să sperăm că nu mai este mult timp pînă intervine furia clienților primăriei, adică […]

Comments are closed.