Trendwatching remarcă în această lună reînvierea mărcilor tradiţionale din pieţele în curs de dezvoltare. Unul dintre exemple este cel al bicicletelor chinezeşti Forever. Ca o pasăre Phoenix pe două roţi (simplă metaforă), Forever revine în atenţia publicului din Shanghai şi din lume cu modelul C, o bicicletă de oraş ce imită stilul bicicletelor pentru poştaşi.
Fondată în 1940, compania Forever a căzut în desuetudine în anii 90, cînd alte firme de renume au eclipsat-o. Noul manager, un bărbat de 23 de ani, a făcut-o însă să strălucească. Acum, Forever vinde în medie 1,3 milioane de biciclete pe an. Oare ar putea face Chen Shan acelaşi lucru şi cu Pegas-ul nostru? De altfel, designer-ul modelului este Gao Shusa, un artist de 26 de ani. El este fondatorul studioului CrossDesign, cel care a conceput forma şi ingineria bicicletei nou-lansate.
De cînd a apărut la Tîrgul de biciclete de la Shanghai, modelul „C” de la Forever se vinde ca pîinea caldă exclusiv pe site-ul dedicat. În trei săptămîni, 1.000 de exemplare şi-au găsit proprietari. Modelul C este însă doar unul din zecile de biciclete de oraş, MTB, pliabile şi de alt tip pe care le produce Forever.
Mai multe detalii despre renaşterea lui Forever, la CNNgo.