6 Responses

  1. cristi
    cristi at |

    semafoare de 6 milioane de euro zici … treaba serioasa :D … am zis de mai multe ori ca in urmatorii 3-5 ani infrastructura pentru biciclisti o sa fie cea mai trendy metoda de furat un ban public cinstit :)

    cat despre asociatiile pe care le astepti sa se revolte si sa ceara lamuriri … nush ce sa zic … nu m-as mira sa aud ca au fost implicate si ele in asa achizitie banoasa … cinve tre sa faca putin consultanta si consiliere pentru toate masurile astea aberante :D

    ar fi tare sa le ramana ceva maruntis rest de la semafoare si sa puna si cateva bike countere prin bucuresti … macar asa n-am mai fi obligati sa estimam numarul biciclistilor in functie de prezenta la cine stie ce plimbari si sezatori pe teme velo

    tre sa fac un pelerinaj pana pe semafoarele deja instalate … sa le vad … sa le pozez … sa ma bucur de ele … pana nu le sparge cineva cu o piatra de 15000 de euro

  2. raluca
    raluca at |

    din cate inteleg din stiea de la Realitatea, 6 milioane de euro este valoartea totala a proiectului care include si montarea semafoarelor. deci nu cred ca ne putem compara inca cu dubaiul :D intrebarea este daca semafoarele astea sunt bune de ceva. m-a amuzat ca cei de la realitatea au luat declaratii despre utilitatea semafoarelor pt biciclisti doar de la politisti si soferi :)))

  3. am43
    am43 at |

    am vazut minunea, aseara, in zona obor. cel mai tare este ca semafoarele respective fac exact aceleasi lucruri ca si cele de pietoni (sunt sincronizate perfect, practic sunt doua semafoare pe un stalp in loc de unul) si doi, arata identic cu cele vechi, de pietoni. nu vreau sa socotesc cati bani inseamna daca fiecare semafor din bucuresti a costat 11 mii de euro (daca informatia este exacta, pentru ca nu pot sa cred ca o carcasa de plastic, doua sticle, doua becuri, si eventual un circuit electronic ar putea costa mai mult de sa zic 200 de euro), dar cert este ca cineva a mancat aici o portie zdravana

Comments are closed.