14 Responses

  1. Fluture
    Fluture at |

    Vad ca sunt sursa de inspiratie:-)

    Am comandat-o pe net pentru mai multe motive:

    1. La magazin nu mai era modelul respectiv si mi s-a spus ca vine saptamana urmatoare dar n-a venit, asa ca am comandat-o pe net.
    2. Am constatat ca e mai ieftina pe net decat in magazin (cu tot cu cheltuielile de livrare).
    3. Pentru a o cumpara din magazin, trebuia sa ma duc cu masina pana acolo, deci as fi consumat timp si benzina, as fi poluat planeta mai mult decat o fac cei care-mi livreaza, pentru ca ei trec pe la mai multi destinatari etc.
    4. Am castigat timp, timp in care am triat un pic plasticul de hartie si l-am dus la tomberon.

    Deci, ce zici? Nu chiar e totul cum pare la prima vedere, nu?

  2. George Hari
    George Hari at |

    Nu mă gîndeam la tine la treaba cu livrarea, era o glumă. Ştiu că sunt mai ieftine unele online şi nu toţi ţi-o asamblează la magazin şi tu nu ai uneltele necesare la tine cînd mergi să o iei de acolo. Am publicat culmile astea pentru a genera o discuţie.

    Pînă la urmă, cît ai dat pe ea?

  3. Fluture
    Fluture at |

    Nu m-am simtit vizat, oricum. 259 EUR… e un VTC, adica intre VTT si bicicleta de oras…

  4. George Hari
    George Hari at |

    Eu aş vrea să-mi iau alta, eventual una simplă de oraş, cu o viteză, dar cu frîne de mînă. Nu-mi plac astea complicate, oricum merg numai prin oraş, cuminte.

  5. Fluture
    Fluture at |

    Problema cu astea de oras e ca daca vrei sa iesi putin in afara, si, de ex, ai un dâmb de urcat, nu prea ai ce sa faci. Sau daca drumul e un pic mai stricat. Plus ca, in general, ghidoanele nu sunt adaptate pentru mersul mai lung.

    Si eu as fi vrut sa aiba mai putine viteze si sa fie mai usoara, dar e foarte greu sa gasesti asa ceva, la preturi rezonabile.

  6. George Hari
    George Hari at |

    Dar pe mine nu mă ajută cu nimic vitezele “de urcare”, am încercat. Poate nu am găsit eu dozajul perfect.

  7. bradutz
    bradutz at |

    io mi-o comand pe net dintr-un motiv simplu: aici nu poti sa mergi la magazin fara masina, ca sunt distante mari, autobuzul nu te duce pana acolo si nu am bicicleta, sa o folosesc pentru a ma deplasa la magazin ca sa-mi cumpar bicicleta :). de fapt, am cumparat la un moment dat in magazin, dar mi-am zgariat plafonul de la masina si nu mai incapea ala micu’ in scaunel. asa ca am dus-o inapoi. in plus, in magazin nu au toate modelele de pe net.

  8. George Hari
    George Hari at |

    Am înţeles, m-aţi convins că prima culme nu e valabilă şi nici amuzantă. În schimb, ar fi bună cea propusă de tine, Brăduţ: “Să mergi cu bicicleta la magazin să-ţi cumperi bicicletă”.

  9. krossfire
    krossfire at |

    Am remarcat recenta dumneavoastra pasiune pentru biciclete si tot ce tine de ele. Frumos, dar eu tot la volan ma simt mai bine, cel putin in Bucuresti. In Valcea sau Sibiu merge o tura cu bicicleta.

    Ma bucur totusi ca masa de cocalari simpatici de pe la noi a inceput sa cumpere hibride Toyota , Lexus (Toyota) sau Infinity ca sa-si arate muschii financiari umflati cu steroizi. Macar pentru poluare si consum, tot e mai bine decat Audi Q7 si BMQ X5.

  10. Constantin
    Constantin at |

    Dar de a doua afirmatie de ce nu se ia nimeni? In primul rand, o bicicleta ieftina probabil ca a fost fabricata intr-o fabrica din China unde reglementarile de mediu nu exista. Apoi, o bicicleta de calitate este mai fiabila si se folosesc mai putine resurse pentru a o repara/inlocui.

    BTW, de unde se poate cumpara online o bicicleta buna?

  11. George Hari
    George Hari at |

    Constantin: E mai ieftină fabricată în China pentru că nu îndrăznesc ăia să deschidă gura în fabrică. Reglementări de mediu în China? :-))

  12. George Hari
    George Hari at |

    Krossfire: Şi eu m-aş simţi bine la volan (slavă Domnului că nu am destui bani să-mi iau), dar aş merge cu bicicloanţa pe distanţe mici în “Capitală”.

  13. krossfire
    krossfire at |

    Mi se pare ilare pistele pentru bicilisti puse in dreptul intersectiilor foarte aglomerate. Sunt un pericol si pentru bicilisti si pentru soferi.

  14. George Hari
    George Hari at |

    Ilare sunt şi semafoarele pentru biciclete şi pistele care fac un fel de traversare în 3 paşi a intersecţiilor, dînd prioritate maşinilor din 3 direcţii.

Comments are closed.