4 Responses

  1. simcute
    simcute at |

    mai bine dădeau şi ei nişte ulei de uns lanţul la bicicletă… dacă tot ţin morţiş.

  2. George Hari
    George Hari at |

    Sau nişte cameră (din aia de pe jantă), să tăiem din ea şi să peticim camera de la bicicletă, accidentată de maşini.

  3. krossfire
    krossfire at |

    Petrom are acum o campanie de CSR pe vreo trei planuri (de-aia are nevoie si de doua agentii ca sa o duca : Ogilvy si SoHo, in esenta tot Ogilvy).

    Petrom are vreo trei mesaje :

    -Consumati rational , planeta moare (printuri si chestii mai ieftine + celebrul spot cu Andrei) + Consumati mai putin combustibil , mergeti pe jos\pe bicicleta (un mesaj oarecum greu de digerat in conditiile in care o companie de genul asta o organizeaza

    -Parcuri pentru Viitor

    -Olimpici (asta o sa reinceapa de pe undeva din noiembrie am auzit)

    Ei merg pe ideea : Respect pentru Viitor ! si as spune ca e cea mai ok de pana acum (fata de ce au scos alte companii pe CSR).

  4. Ion Iliescu
    Ion Iliescu at |

    pai asta e cam penibil nu credeti?
    forte proasta campania…
    nu poti sa dai premiu combustibil care inevitabil se transforma in noxe la o campanie ecologista.
    e ca si cum ai face o campanie pentru prevenirea cancerului unde drept premii s-ar da umbrelute din azbest…

Comments are closed.