4 Responses

  1. Radu
    Radu at |

    In Sofia sunt cateva piste de biciclete noi, hmmm, cam 2. In rest, mai nimic pentru biciclisti. Cat despre transportul public, nu stiu cine i-a pacalit pe aia de la World Travel Guide dar numai excelent nu e: metroul a inceput sa se extinda acum(lucreaza la el de prin 1970 dar se misca f incet), troleele sunt mai batrane ca mine (sunt Ikarus cred ca tot de prin 1970), iar de autobuze si tramvaie nu mai vorbesc. Mai sunt cateva firme particulare care au masini noi, gen Mercedes si Iveco din Bucuresti. Si cam atat.
    In State, majoritatea autobuzelor au un suport de 2-3 biciclete plasat in fata soferului (legat de bara). Se foloseste foarte usor iar soferul nu trebuie sa se dea jos. Nu se plateste nimic in plus daca-ti pui bicicleta acolo.
    Un alt proiect interesant ce mi-a atras atentia in timpul conferintei TEDx din Sofia e asta http://kolelinia.com/en/ Desi e interesant nu cred ca va fi adoptat de nimeni in viitorul apropiat.

  2. Bogdan Antohe
    Bogdan Antohe at |

    Aoleu, Radu… sa nu-i dam idei lui Oprescu. Ar fi in stare sa implementeze kolelinia pe deasupra autostrazii suspendate

  3. tolique
    tolique at |

    Suport pentru biciclete pe autobuz e si in Cluj de asta vara. Singura problema cu metroul nostru ar fi ca este supra-populat cam la orice ora si in orice zi.

    Nu m-ar deranja sa dau si niste bani in plus pe o calatorie daca stiu ca pot umbla linistit cu metroul fara sa-mi sara lumea in cap, dar cred ca sunt slabe sanse sa nu-mi iau injuraturi indiferent de pozitia pe care o va adopta metrorex.

  4. Adrian
    Adrian at |

    In Olanda nu numai ca este gratuit in tren cat si metrou dar ai si prioritate la urcare. Si chiar se respecta chestia cu prioritatea, iar de piste nu cred ca are rost sa va povestesc.
    Pe langa asta exista si un fel de program “Remat” pentru biciclete, adica iti duci rabla si primesti 75 eur pt ea.

Comments are closed.