2 Responses

  1. Alex
    Alex at |

    Offtopic – Cei de la Aventuria fac treabă bună de ceva vreme… cred că-s printre puținii care știu “cu ce se mănâncă” fiecare produs pe care-l închiriază/vând.
    On topic – Suportul trebuie ales în primul rând în funcție de tipul mașinii și stilul de condus. Pentru că dacă ai un SUV și-ți iei un suport cu fixare pe plafon iar tu ai sub 1,70m… vei constata că e o adevărată provocare să-ți pui bicla pe mașină. Ca să nu mai zic de senzația încercată atunci când mai bate și vântul.
    Pe de altă parte, de cele mai multe ori, diferențele de preț sunt justificate prin calitatea prinderilor și rezistența la viteze mari. Mi-a fost dat să văd pe autostradă o bicicletă zburând de pe o mașină. Nu-i o imagine plăcută.

    1. AlexD
      AlexD at |

      Off-topic, multumim pentru aprecieri!
      On-topic:
      – stilul de condus: exceptand cativa suporti ce se monteaza pe carlig si au limita de 110km/h, toti suportii sunt recomandati la maxim 130km/h, fie ca se monteaza pe plafon, hayon sau carlig. Se recomanda insa viteza foarte redusa la mersul in teren accidentat sau la trecerea peste speed-bumps la anumiti suporti (cel pe roata de rezerva si unele pe carlig, de ex)
      – inaltimea masinii: absolut, e greu uneori si pe o masina joasa sa pui bicicleta pe suportul pozitionat pe mijlocul masinii; de-asta recomandam calduros ProRide, nu ai cum sa scapi bicicleta peste masina daca te dezechilibrezi sau iti aluneca piciorul pe pragul usii;
      – calitatea materialelor si prinderilor e foarte importanta intr-adecvar, trebuie sa marturisesc ca ProRide a fost testat la 160km/h de cativa clienti mai “sportivi” iar cateva portbagaje au “vazut” 200 km/h.

Comments are closed.