Pentru o zi, Škoda îţi propune să uiţi de indici de piaţă, pie chart-uri, prezentări powerpoint sau strategii de dezvoltare. Lupta pentru supremaţie în industrie se mută în pădure, pe traseul de biciclete.
Aici trebuie să te concentrezi numai pe timpi şi spirit de echipă. În 5 iunie, companiile se luptă cot la cot pentru primul loc în Škoda Velo Challenge, competiţie de mountaibiking care premiază cea mai în formă organizaţie din fiecare industrie.
Škoda Velo Challenge constă într-o serie de trei evenimente (o competiţie, o expoziţie de biciclete şi o petrecere) ce se vor desfăşura pe parcursul zilei de duminică, 5 iunie 2011, începând cu ora 9:00, astfel încât iubitorii mersului cu bicicleta să se poată bucură pe deplin de o zi dedicată lor.
Škoda Velo Challenge este un eveniment de ciclism pentru amatori dedicat companiilor, în care angajaţii acestora se pot întrece într-o competiţie de mountaibiking de tip ştafetă. Aceştia se pot înscrie în echipe de câte patru concurenţi, iar fiecare membru din echipă trebuie să parcurgă un traseu prin pădurea Băneasa de cca 10 km. Companii din aceeaşi industrie pot concura pentru Cupă Škoda Velo Challenge, oferită celei mai rapide echipe din fiecare categorie.
Premiile pentru echipele din competiţie ce vor urcă pe podium constau în biciclete, echipamente şi accesorii de ciclism, precum şi o serie de excursii de weekend.
Înscrierile pentru competiţie au început pe www.activeromania.ro. Evenimentul este organizat de către MBIKE, singură revistă tipărită de ciclism din România.