Unagi, producătorul trotinetelor electrice preferate ale lui Iggy Pop, lansează „Model Eleven” (referință la filmul „This Is Spinal Tap”). Numărul de funcții noi, de înaltă tehnologie, este cu adevărat impresionant:
- baterii schimbabile
- sistem de alarmă cu detector de mișcare
- asistență avansată bazată pe cameră video
- suspensii în față și în spate, pentru amortizarea trecerilor peste gropi.
Clienții pot precomanda Model Eleven la 2.860 de dolari – cu funcția de detectare a obstacolelor sau 2.440 de dolari fără această caracteristică.
Eleven folosește un nou material din Elveția – un tip de compozit de carbon care include alte materiale, cum ar fi nailonul, care a permis echipei de proiectare să facă forma scuterului folosind turnarea prin injecție, mai degrabă decât împachetarea cu carbon.
O cameră video multi-obiectiv instalată în tija de sub ghidon trimite date vizuale către un computer de bord, permițând trotinetei să alerteze pasagerul despre obstacolele de pe drum, cum ar fi portiere de automobil sau gropi.
Avertismentele sunt semnale acustice și vizuale pe ecranul principal, care ajută și la direcțiile vocale de navigație. Pasagerii pot introduce o destinație în aplicația Unagi, care se conectează la Google Maps printr-un API și pot obține direcții audio și vizuale pas cu pas în timp ce călătoresc.
Sistemul audio este foarte puternic, astfel încât să poată fi auzit pe o stradă din oraș. De asemenea, clienții pot reda muzică printr-o conexiune Bluetooth, care va fi cu siguranță o caracteristică populară pentru clienții VIP ai companiei, precum Kendrick Lamar, Chance the Rapper, Khalid, Halsey, Steve Aoki și Billie Eilish.
Există cinci moduri de călătorie diferite, cu o viteză maximă de 30 km/h. Trotineta 14,5 kg, iar bateria oferă o autonomie maximă de 24 de kilometri la o singură încărcare. La fel ca modelul One, Eleven va funcționa pe un sistem cu două motoare, fiecare motor furnizând 250W putere.
Compania apelează la site-ul de finanțare participativă Indiegogo pentru a strânge bani pentru producție, ceea ce reprezintă o mișcare interesantă pentru o companie care a strâns cu succes mulți bani de la firme de capital de risc. Ideea este de a strânge bani cât mai repede pentru a începe producția, înainte ca procesul de strângere de fonduri să fie finalizat.
Foto: The Verge