Ultima oară am văzut un Pegas la Leu. Mai vezi bicicleta comunistă prin tîrguri din ţară, în locuri uitate de lume, prin sate, pedalate de moşnegi sau de nepoţii acestora, de oameni dornici de vintage, de tineri care vor să simtă ceva din acele vremuri tristo-vesele.
Pegas este una dintre mărcile care vor apărea în documentarul Metrobranding, ce va fi proiectat la Centrul Ceh în 13 decembrie, la ora 20. Un film despre mărci uitate, despre publicitate la produse care nu aveau oricum concurenţă, o încercare de a picta trăsăturile unei epoci în care logica nu mai avea logică şi în care producţia se calcula pe 5 ani înainte.
În alte roluri: tenişii Drăgăşani, saltelele Relaxa, motocicletele Mobra etc.
Filmul este produs de Mandragora şi este realizat de Ana Vlad şi Adrian Voicu. Proiectul a cîştigat un grant de 84 de mii de euro în 2007 de la CNC şi a avut sprijinul Televiziunii Române şi al agenţiilor Mediatique, Next şi Zenith Media. Bugetul a fost de 160 de mii de euro şi documentarul a fost produs de Anca Puiu.